Nedräkningen har börjat

image270
Nu återstår endast en vecka till julafton. Melker har redan tagit jullov och kommer tillbringa de närmsta fyra dagarna med mormor och morfar i Katrineholm. Tobbe och jag hade planerat veckan i detalj men planerna fick ändras sedan jag vaknade i natt med 39 graders feber och frossa. Ikväll skulle vi bjudit några av Tobbes närmaste arbetskamrater på middag men nu ska de istället vara hos en annan kollega. Snyft! Nåväl, det är inte mycket att göra åt. Så här ser i varje fall planerna ut för resten av veckans kvällar:

Tisdag: Slå in julklappar
Onsdag: Baka julgodis
Torsdag: Hämta hem Melker från mormor och morfar
Fredag: Fixa och klä julgranen samt ha myspys med Melker
Lördag morgon till julaftonsmorgon: Till Linköping för att firar jul med min bror, hans familj och mina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: anette

Åh, men Linköping är ju en trevlig stad :). Krya på dig!

2007-12-17 @ 19:13:40
URL: http://vibyggerhus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0