Fullt upp

Jag ligger flera dagar efter. Anledningen är förstås att vi har haft fullt upp. I torsdags var jag och några kollegor ute och firade att vi fått finansiering till ett stort forskningsprojekt om "Vidareutveckling av resegarantier". Projektstartsmiddagen (ett nytt och trevligt fenomen för mig som kommit från akademin till konsultvärlden) var förlagd till Melker Anderssons restaurang Kungsholmen. Restaurangen påminner om en kombinerad lounge och foodcourt, låga bord och mjuka soffor och fåtöljer i mitten omgärdade av sju olika kök. Trevligt men ljudnivån var på gränsen till för hög för min smack. Nåväl, vi hade en jättetrevlig kväll då vi drack smarriga drinkar, skrattade, bubblade och käkade tvårätters. Vi delade på några förrätter, sushi, anti pasti och gratinerad getost med fikon. Till varmrätt åt vi Hummerbisque och Moules marinieres. Maten var fantastisk liksom servicen. Kungsholmen får mina varmaste rekommendationer.

image257

Eget kollage med bilder från Kungsholmen.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0