EM nyheter

image141
Häromdagen kom så den nya EM-katalogen. Vis av erfarenheten att jag alltid är negativ efter första genomläsningen, har jag nu bläddrat i den flera gånger. Men tyvärr, EM-katalogen  är som tidigare upplagor tråkig. Möblerna är inte så mycket bättre. Kolla t ex avdelningen med fåtöljer. Där finns inte en enda fåtölj jag ens kan tänka mig. Inte en enda är snygg. Tyvärr.

Några guldkorn finns förstås också. Jag gillar reportagen i katalogen och ovanstående miljöbilder. Ovanstående möbler skulle också gärna få flytta hem till mig: Mediamöbel och sideboard Julia, Matta Barock (fast i grått), Lampan Cosmos, kudde Diamant samt Cana Soffbord.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Va inne på EM härom dagen och jag håller med dig dom är tråkiga. Bläddrade igenom nya katalogen en snabbis, trist va den...

2007-08-22 @ 21:30:27
URL: http://tvillingmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0