Fotbollsfeber

Poff, så gick det ett par månader. Men nu är jag här igen. I varje fall idag. Men jag tänker att ursäkterna för att inte blogga är små just nu. Den mest hysteriska tiden på jobbet är över och nu räcker veckans 32 timmars arbetstid till. Dessutom råder det fotbollsfeber här hemma för tillfället, i varje fall bland familjens manliga medlemmar. Meja är i och för sig galet nöjd i sin alldeles egna Sverige-dräkt efter att ha klätt sig i Melkers fotbollskläder i tid och otid men så mycket tv-tittande blir det inte för hennes del. Så medan Meja sover och Melker och Tobba sitter i soffan och kollar på fotboll så är det min plan att sitta i soffan och blogga. Men idag kommer även jag kolla lite eftersom det om bara några minuter är dags för Sveriges premiärmatch. Nu kör vi! Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: A-C

Knasfans - på med tröjorna så ses vi på fredag. Kram

2012-06-12 @ 22:13:18
Postat av: kajsa

Åh heja Bodil för härliga du är tillbaka med blogginlägg igen :- )

2012-06-12 @ 23:16:52
Postat av: Mrs. b

Visst är det fotbollsfeber här hemma med.

Så stor lilltjejen har blivit!

2012-06-13 @ 20:34:16
URL: http://mrsbandco.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0