Yiiipiii!

Bild via Pinterest

Puh, en minst sagt tuff arbetsvecka till enda. Nu är jag ledig i tre dagar. Det känns som jag skulle behöva det bara för att sova ikapp förlorad sömn denna vecka. Men, det blir det förstås inte tal om. Förutom att Melker ska på både kalas och party, fotbollsträning och innebandyträning och ha en kompis på övernattning i morgon så har vi inte så mycket planer. Jag hoppas på fint väder och en tur till pulkabacken.

Igår firade jag förresten i min ensamhet när barnen somnat på kvällen och hjärtat var iväg på konferens. Inte nog med att jag hade namnsdag så fyllde jag faktiskt 14 000 dagar. Det ni!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Wow, 14000 dagar! :-)



He he - jag misstänkte att det var henne du tänkte på ang. det där med nytt jobb :-)



Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig även här... usch, är det bara tisdag... låångt till helg igen...

2012-01-31 @ 22:12:15
URL: http://mrsbandco.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0