Julen är ju över...

...men jag måste bara få visa några bilder från vår jul 2011. Först ut är vår kungsgran - jämn, fin och har inte tappat ett enda barr. Den var så himla fin så att det gjorde lite ont i hjärtat i söndags när vi plockade ner alla julsaker. Så ont att julgranen faktiskt fick ett nytt liv genom att rensas på allt pynt frånsett ljusslingan och sedan fick flytta ut på trädäcket. Så just nu har vi två adventsgranar i trädgården. Knasigt kanske men jag blir bara glad av att titta ut mot skogen på baksidan och se att det lyser fint.
Som syntes gick pyntet i granen i silver, vitt och svart. Våra vackra glaskulor fick ge plats för billiga plastkulor från Ikea detta år och tur var väl det för Meja har lekt studsboll med ett antal och byt plats på alla inom räckhåll ett antal gånger. Jag slutade räkna efter fyra förstörda kulor... Jag har närt en kommunist terrorist vid min barm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0