Yes!

Idag har jag haft en lyxig och synnerligen effektiv shoppingförmiddag. Lyxig för att jag åkte helt själv och bara kunde forcera fram i butikerna utan avbrott för mellis och blöjbyten och lyxigt för att det var kläder till mig själv som stod överst på listan idag. Och effektiv för att jag på två och en halv timma lyckades handla två par jeans, två par fotbollsstrumpor och nya benskydd till Melker samt tre bastoppar, tre blusar/tunnikor, två par jeans, en vårjacka, en sjal och ett armband till undertecknad samt två vita PS Vågö. Några tusenlappar fattigare men mycket nöjd tog jag bilen tillbaka till Trosa i lagom tid för att hämta upp fyra barn vid halvtvå tiden. Ah, vad säger ni om det? Imponerande, inte sant?

Det fanns gott om PS Vågö i alla färgerna visade det sig vid dagens hastiga IKEA-besök och personalen höll på att fixa det sista med sommarutställningen inför morgondagens öppnande. Idag fick man bara snegla från de rödvita banden som omringade hela ytan. Jag kastade även trånande blickar efter Turbo men stålsatte mig - vi har redan en klädhängare och eftersom vi inte har någonstans att ha den så står den vinden. Men fin är den.

Kommentarer
Postat av: Isa

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-10 @ 20:20:54
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0