Snygga plädar

Kuddar, plädar och ljusstakar kan man enligt Bodils inredningsbibel aldrig få för många av. Textilier kan verkligen lyfta ett helt hem och utan dem så blir det lätt stelt och opersonligt. Under gårdagens spaning i Globen Shopping besökte jag Hemtex som nyligen fått en ansiktslyftning och en ny inriktning mot enbart textilier. I butiken hade man bäddat en säng i härligt plommonlila färger. Jag tog en bild med min undermåliga mobilkamera med bl a den fina pläden Paisley. Väl ute ur butiken hade jag fört upp inte mindre än tre plädar på min önskelista: PaisleyLudvika och Mink. På hemsidan (och kanske i butik?) kör man just nu en kampanj  om att ta tre och betala för två. Jag kanske skulle klicka hem dem?! Fast å andra sidan är det kanske någon snäll familjemedlem eller vän som vill ge mig en pläd i present. Jag fyller ju trots allt år om en och en halv vecka. *Blink, blink.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0