Tio ting 101010

Inspirerad av bästa Nilla over at Tankebubblor listar jag ikväll tio fina ting som jag gillar lite extra mycket just nu, detta magiska datum. Av någon anledning drogs jag till den gråsvarta skalan - med ett undantag. Nu ska vi ta en sen kvällsfika här. Sussa så gott, bästa bloggisar. Ny vecka imorgon och nio dagar kvar till avfärd!

1. Den svarta Eames plastic side chair DSW finns hos bl a Nordiska Galleriet.
2. Klassiska bestiken Focus de Lux från Scandinaviandesign.com.
3. Tray coffee table från danska Hay finns hos Finnishdesignshop.com.
4. Pläden Crux i design av Pia Wallén finns hos Urbanliving.se.
5. Ärtgröna Slip-in i design av Pia Wallén finns hos Urbanliving.se.
6. Önskeväskan just nu Alexa från Mulberry.
7. Golvlampa Signal SI 433 från Urbanliving.se.
8. Airliner från Playsam finns hos Urbanliving.se.
9. Betongljusstaken av Tove Adman finns även den hos Urbanliving.se.
10. Skrivbordslampan Bolero finns - Urbanliving.se.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fint! Jag känner igen sakerna. Men det vore trevligt om du skrev vad det är för några bilder du visar. :-) Ha det så bra.

2010-10-11 @ 09:10:29
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Japp, jag kan bara kopiera dina önskelistor direkt över till mig. Tack vännen nu behöver jag inte göra en till jul :-) Synd att vi inte hinner ses innan ni åker! kram kajsa

2010-10-11 @ 12:03:16
Postat av: Mycket fint!! Ha en underbar resa! Krama familjen/ Anna

2010-10-11 @ 22:06:23
Postat av: Proforma - Irene

Oj... där är mycket som också hamnar min önskelista! Pläden, väskan, Tove Admans ljusstakar, Eames-stolen, för att nämna några!

2010-10-12 @ 10:37:49
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anne

Åhh, massor av fint! Hamnar på min önskelista med. :)

2010-10-12 @ 14:50:11
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Steffenemmy

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-04 @ 10:48:30
URL: http://steffenemmy.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0