Bubblan v.5 + 4 (4 april)

Idag har vi spekulerat i om du är en pojke eller flicka. Jag tror du är en pojke. Eftersom vi har en kille redan hoppas vi kanske lite extra att du är en flicka, men det spelar naturligtvis ingen roll. Vi har också börjat prata lite om namn. Killnamn har vi konstaterat är mycket lättare än tjejnamn.


Ikväll har jag också lagt upp en profil på http://www.alltforforaldrar.se/ och matat in alla uppgifter. Jag trodde att beräknad födelsedatum skulle bli den 16 december. Men jag hade glömt att man räknar från första dagen vid sista mensen (jag sa ju att det var länge sedan sist). Så istället är nu BF den 2 december. Det känns spännande men också väldigt långt borta. Jag längtar redan och det är 8 månader kvar! Observera att detta inlägg är skrivet den 4 april men publicerat först i juli.

Foto: Aldo Risolvo

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Spännande med den växande magen. Vår dotter var beräknad till den 6 december men kom inte förrän den 15. Ha en trevlig torsdagkväll.

2009-07-09 @ 18:19:12
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Ida

Så underbart! Ska själv bli mamma för första gången om drygt 4 veckor! Man är så nyfiken på vad det är som gömmer sig i magen. Du ska se tiden går fort! Lycka till!

2009-07-09 @ 18:53:34
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Lisa Brevik

Hej Bodil!

Jag har hittat din blogg och ser också att du är gravid. Vad roligt, grattis!! Verkar som du har ett toppenliv med din familj, hälsa Tobbe och lycka till med allt!

Kram

2009-07-13 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0