Nya sovrumsgardiner


Jag har ju glömt att visa bilder på våra nya sovrumsgardiner jag köpte för ett par veckor sedan. Det blev ett par duvblå längder i ett glansigt lite sidenliknande material. Jag hittade dem på Hemtex. Just nu hänger de precis vid fönstret men så småningom ska de flyttas ut till angränsande väggar. Tanken är att jag ska ha ett par vita linnegardiner hänga närmast fönstret för att släppa in så mycket ljus som möjligt.

Härliga inspirationsbilder kommer i dagarna från Boråstapeter som släpper en ny tapetkollektion - The indoor garden. Dessa bilder förmedlar precis känslan jag sakta men säkert håller på och skapar i sovrummet. Det ser både svalt och mysigt ut. Fint!

Pressbilder från Boråstapeter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0