Önskelista Julen 2007

image264

Eget kollage med bilder från nedanstående leverantörer

Under ett par veckors tid har min familj uppmanat mig att upprätta en önskelista, men det har helt enkelt inte hunnits med. Men nu har jag tagit mig i kragen och noga övervägt vilka saker som ska få kvalificera sig i på årets önskelista till Tomten. Sedan ett par år tillbaka har vi satt en maxgräns på 300 kr per person så ovanstående önskningar ska förhoppningsvis hålla sig i de trakterna eller mindre. På årets önskelista hittar du:

Receptbok: Två systrars söta av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman
Receptbok: Vinterns söta av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman
Diskmedelspump från Cult Design
Prydnadskudde: Träd från Mio
Klocka: IKEA PS Klocka
Mjuka, varma tofflor
Smyckesträd: Blad från Samlade former
Brödpåse från Stelton
Halsband i silver och med transparenta stenar från Snö of Sweden
Skål: Margrethe från Rosti
Hjärtljusstake från Pluto Produkter
Självbevattnande örtkruka från Eva Solo
Hängare: Blad från Pluto Produkter
Trädgårdsbok: 12 trädgårdar av Ulf Nordfjell
Lotuslycktor i silver/grått
Receptbok: Cecilias fikastunder av Cecilia Vikbladh
Saftkanna från Marimekko
Bidrag till en externblixt till min Canon EOS

Kommentarer
Postat av: Lallis

Jo men 300:- är väl en rimlig gräns tycker jag.
Och jag har ännu inte skrivit ngn önskelista alls..hm
Kram Lallis

2007-12-12 @ 00:03:42
URL: http://laila.nolvi.se
Postat av: Perlan

Ja minsann, du har några saker som även står på min önskelista!! :) Hoppas vi får allt vi önskar av tomten. Tycker nog att vi varit oförskämt snälla i år?
kram

2007-12-12 @ 10:48:35
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Isabelle

Gokväll! Dom där böckerna skulle jag också vilja ha. Såå sugen på att baka sötsaker... så längesedan sist. Just nu kollar jag på Leila, man blir ju inte mindre sugen då. ;-) Ha det så bra!

2007-12-12 @ 21:18:50
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Bodil

Lallis: Ja, det känns helt rimligt med 300 kr. Då får man ändå något och det är ju kul, både att ge och att få. Kram, kram.

Perlan: Ja, det har ju visat sig förut att vi har lika smak i mycket. Kram, kram.

Isabelle: Jag har också varit så sugen på att baka sötsaker och jag har lästa så mycket positivt om alla tre receptböckerna så jag tänkte varför inte? Kram, kram.

2007-12-14 @ 00:06:03
URL: http://gladjeamnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0