Äntligen x 2

Det var för drygt ett år sedan jag upptäckte bloggvärlden. Som för så många andra började det med Fridas Husmusen. Efterhand växte listan med inspirerande bloggar som jag följer så gott som dagligen. Efterhand växte också önskan om en egen blogg fram. Jag lovade mig själv att den dagen jag spikade min avhandling skulle jag se till att den önskan gick i uppfyllelse. Och nu har alltså den dagen kommit. I torsdags spikade jag äntligen (nr. 1) min avhandling "The Customers Role in New Service Development" utanför biblioteket vid Karlstads universitet. En underbar och samtidigt overklig känsla.

Och nu är det alltså äntligen (nr. 2) premiär för min alldeles egna blogg. Den kommer handla om mina stora glädjeämnen i livet: barn, man, familjeliv, hus, inredning, form, design, trädgård, mat och resor. Kort sagt allt det goda i livet. Det primära syftet med bloggen är att fungera som en inspirations- och minnesdagbok för min egen del, men skulle fler visa sig vara intresserade av det som står skulle det vara en bonus.

Varmt välkomna att ta del av mina glädjeämnen!

Kommentarer
Postat av: Thea

Välkommen till bloggvärlden - men se upp, man blir lätt beroende =)=.

Vilken fin sida du har, ska bli spännande att följa med i era projekt.

2007-04-25 @ 23:53:26
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Bodil

Thea: Tack. Hmm, jag vet vad du menar. Även om det är först nu som jag startar en egen blogg så har jag varit beroende från allra första början. Hoppas det håller i sig länge. Välkommen tillbaka. Kram.

2007-04-25 @ 23:56:50
URL: http://gladjeamnen.blogg.se
Postat av: Thea

La en länk till dig hos mig nu eftersom jag gillade din blogg direkt jag kom in här =)

2007-04-25 @ 23:57:18
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: pimpim11

Hejsan kära vän!
Vilken fin blogg. Ha det gott./pimpim

2007-04-26 @ 16:25:34
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Bodil

Thea: Vad gullig du är och verkligen roligt att du gillar vad du ser.

Pimpim: Hej vännen och tack. Hoppas du tittar in igen.

2007-04-26 @ 20:10:14
URL: http://gladjeamnen.blogg.se
Postat av: Carin

Hej!
Otroligt trevlig sida! Jag blev helt fast, när jag egentligen ska förbereda att jag ska börja jobba igen i morgon efter att ha varit föräldraledig... Brukar inte läsa bloggar, men hit vill jag försöka ta mig tid att hitta tillbaka! Kram Carin

2007-05-03 @ 20:53:05
Postat av: Bodil

Hej vännen! Vad kul att du tittade in och blev "fast". Men jag kanske skulle höja ett varningens finger. Att börja läsa bloggar är minst sagt beroendeframkallande, så passa dig. Ses på fredag. Kram.

2007-05-04 @ 22:50:01
URL: http://gladjeamnen.blogg.se
Postat av: Kristina

Du har en fin och trevlig blogg, dessutom med ett mysigt namn! Jag har som du hittat in i bloggvärlden och blivit fast och funderat på att själv bli en bloggare, men först ska min examensuppsats bli klar. Jag har blivit hemskt inspirerad av de bloggar jag läser och tacksam för att jag får läsa och titta och ta inspiration.
Grattis till disputationen och grattis till att ha tagit bloggsteget! :)

2007-06-04 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0