All work, no play!

Hej alla fina. Tittar in en snabbis för att visa att jag lever. Den sista en och halv veckan har det varit galet mycket jobb i kombination med att Tobbe varit borta några nätter och haft kvällsaktiviteter några andra och jag har varit mycket själv med barnen. Nu tror jag att det ska bli lite lugnare igen och från och med i morgon hoppas jag att komma igång ordentligt med bloggandet igen. Idag har jag något strul med datorn och tvingas blogga via det mobila bredbandet vilket inte är någon höjdare. Men idag har det ändå hänt mycket trevliga saker vilket ändå föranleder ett snabbt inlägg. Sofia (som för övrigt är storasyster till en klasskamrat i grundskolan) har äntligen öppnat sin webbutik Little Cute Mokkasin. Titta in, njut och shoppa handplockade färgglada lyckopiller. Jag ser direkt några saker som nog kan bli små tvåårspresenter till den lilla Smulan.

Bilder tagna av Sofia för Little Cute Mokkasin

Kommentarer
Postat av: kajsa

Åh jag dog litegrann. På fina bilder och fina saker som också måste flytta hem till oss. Jag kommer bli ruinerad nästa år när jag inte längre kan köpa hem grejor till butiken. Då måste jag ju ha allt hemma istället ;- )

Hörs och ses snart! kram kajsa

2011-09-22 @ 12:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0