Tittut!

Vi är förstås hemma sedan länge från vår mycket lyckade resa. Men två veckors sängliggande plus två veckors semester kräver sitt pris. Borsett från ett par timmar runt middagstid ägnade jag alla dygnets vakna timmar  (och det var många) förra arbetsveckan till att "släcka bränder" på jobbet. Nu har jag i varje fall lyckats få upp näsan ovanför vattenytan och jag kan tillåta mig själv ett inlägg på bloggen. Jag har egentligen massor med inlägg i pipeline men jag får ta lite i taget. Måste bara komma ihåg att göra en lista innan jag glömmer all inspiration jag samlat på mig de senaste veckorna. 

Snapshots från i lördags. Promenad och lek i kvarteret där min bror bor.

I helgen smet vi från alla förpliktelser hemma och åkte till Linköping till min bror och hans familj. Vi hade kraftig Noah-abstinens så det var hög tid att stilla behovet av att busa och gosa med familjens minsting. I vanlig ordning bjöds vi på fantastiska godsaker, bl a kladdkaka med lakrits och getostlasagne. Mums. Camilla är verkligen en riktig talang i köket. Stort tack för trevlig sällskap, förstklassig mat och husrum. Vi ses i helgen igen!

Gladast och sötast - det är vår Noah det!

På söndagen fick Melker sin önskan igenom att besöka Busfabriken och undertecknad fick igenom sin önskan om ett IKEA-besök. Jag har verkligen haft turen att hitta en livskamrat som sällan motsätter sig ett IKEA-besök. Denna gång fick vi med oss hem några nya kuddar till gästrummet (som jag ännu inte visat några bilder från *påminnelse till mig själv*), några blockljus till lycktorna vid entrén samt några förvaringsboxar. Inget kul att visa på bild med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Evelyn på DesignPoint

Vilka ljuvliga bilder! Barn gör sig alltid bra på bild ;)

Ha en bra dag! Kram, kram!

2009-03-24 @ 06:45:30
URL: http://designpoint.blogg.se/
Postat av: Anna

härliga bilder.. Kul med busfabriken vi var en tur till norrköping förra veckan och lekte loss.. kul för hela familjen , men det är ju inte allt för lätt att hinna med grabbarna hahha när jag väll kom upp var de lååångt iväg och på väg ner igen :-D

Kram Anna

2009-03-24 @ 08:20:49
URL: http://moavp.wordpress.com
Postat av: Inspirera Mera

Vilka härliga bilder du bjuder på!



Svar: Hihi, ja du är alltid välkommen!

Kram Sandra

2009-03-24 @ 11:18:37
URL: http://inspireramera.se
Postat av: || p e r l a n

Ser riktigt härligt ut!

Var du glad över din livskamrat som vill gå på Ikea utan att pusta eller springa ihjäl sig.. Jag får dra i nödstoppen varje gång jag vill titta närmare på något! haha

kram

2009-03-24 @ 15:07:22
URL: http://www.perlan.org
Postat av: jessi

TACK FÖR DINA FINA ORD I MIN BLOGG! Det ser ut som att ni hade en helt underbar semesterresa! Härligt med värme!

Härliga lekfoton på barnen!



Ha skön kväll!



kram

2009-03-24 @ 17:34:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Härliga bilder.

2009-03-25 @ 15:38:05
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0