Projekt Sovrum: Öppen spis?

image300
Produktbild från Ellos

Idag har vi haft besök av mina föräldrar. Vi har hållit på i ett (med att renovera och att flänga runt till vänner och familj) under hela ledigheten och även denna vecka och har därför inte somnat förrän mellan 2 och 3 på nätterna. Så idag var det skönt att bara få pyssla om mamma och pappa lite och ta det lugnt. På förmiddagen bakade jag semlor så nu ligger jag förhoppningsvis på plus hos älsklingen som älskar dessa gräddbullar med mandelmassa. Det där extra pluset kan vara bra att ha nu när jag tänker lansera ovanstående idé till sovrummet :-).

Den öppna spisen finns att köpa hos Ellos och skulle passa perfekt på en av sovrummets väggar. Frågan är ju bara hur mycket vi skulle utnyttja den? Men i de händelser vi inte skulle göra det kan vi flytta ut den i allrummet och flytta in tidskriftshyllorna i sovrummet eller ner till vardagsrummet. Smart, inte sant!

Kommentarer
Postat av: Jes

haha,vad skönt att höra att det är fler som var uppe sent när man var långledig:)Snygg öppenspis!! Ellos?! Det kunde jag inte tro!! Dyr? får komma i håg o gå in o kolla den..

2008-01-20 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0