Mina glädjeämnen firar 1 år!

image426Idag är det precis ett år sedan jag publicerade mitt första inlägg. Jösses, vad tiden har gått fort, så mycket roligt arbetet med bloggen medfört och vilka fina bekantskaper jag har stiftat. Klanen av inredningsbloggare (tillsammans med min familj och mina vänner som jag vet också tittar in ibland) är verkligen en god och skapande kraft som sprider tonvis med positiv energi. Inte en enda gång under detta år har jag fått en negativ eller nedlåtande kommentar. Tvärtom är det alltid snälla och rara kommentarer och en hel del beröm jag får från er därut. Det värmer och ger mig energi att fortsätta ett tag till.

1-årsdagen måste firas tycker jag och det gör vi med en tävling som inleds nu och avslutas på söndag klockan 16.00. Tävlingsreglerna är enkla. För att delta ska du:

Lämna en kommentar till detta inlägg där du...
1. ... ger positiv och/eller negativ kritik om bloggen samt ...
2. ... uppger vad du vill se mer av på bloggen
Du som har en egen blogg/hemsida uppmanas också tipsa om och länka till tävlingen i ett eget inlägg. Om du vill kan du använda den lilla bilden.
image427
Vinnarna i tävlingen avgörs genom lottdragning på söndag eftermiddag. Jag delar ut tre priser med koppling till kryddor. Första priset är en örtkruka från Sagaform (värde ca 200 kr i butik). Andra priset är kökshandduken Perssons kryddskåp från Almedahls (värde ca 100 kr i butik). Och tredje priset är fröpåsar från Weibulls med tre olika örter (värde ca 60 kr i butik). Hoppas du vill delta!

Tusen tack för det gångna året. Hoppas du vill hänga med ett tag till!

Massor av kramar
Bodil

Kommentarer
Postat av: Fridas Kök

1. Bloggen är bra på alla sätt och vis. För att bli ännu lite bättre är tätare uppdateringar ett plus, men jag förstår ju att du bloggar så ofta du har tid och idéer. :-)
2. Nu var det ju ett tag sen du visade något hemifrån dig. Det hade varit kul att se mer. :-) Annars är det bra som det är, tycker jag. :-)

2008-04-23 @ 22:32:16
URL: http://fridaskok.wordpress.com
Postat av: Lovisa

Jag tycker att bloggen är bra som den är. Mycket fina bilder och tips på olika saker. Man får en del inspiration av bilderna. Kul med olika teman olika dagar.
Det man skulle vilja ha mer av är ännu fler härliga bilder. Men det är bara att fortsätta i samma stil som du gjort hittills.

2008-04-24 @ 21:50:48
Postat av: Angelica

1. Jag tycker att du blandar från dina egna ideér, tycke och smak vad det gäller inredning. Även bilder från de fina omgivningarna i Trosa, ditt språk är kanon i inläggen. Jag avsaknar oftare uppdateringar.
2. Fortsätt som du gör, kul med blandningen som är det. Inredningskoll och personliga favoriter, bilder från hem och de vackra omgivningarna samt små söta berättelser om Melkers och hans upptåg.

2008-04-24 @ 22:02:00
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: leopardia

jag hittade hit nu, via en länk, så jag har inte riktigt hunnit sätta mig in i allt du skrivit hittills;
men jag gillade dina otroliga bilder. försöker hitta nåt som är negativt, men det var väl isf att det tog ett tag innan jag fattade om bilderna var dina eller nedladdade, men så hittade jag att du skrivit produktbilder nånstans ifrån och då antar jag att de andra är dina egna, helt enkelt :)

en sak jag då skulle uppskatta mer av är tips angående foto och redigering, eftersom du verkar ha pejl på det :)

får tipsa på min blogg, nästa gång jag skriver inlägg, för den där krukan var fin. jag har ingen balkong, men brukar så örter inne till vår och sommar ändå, och funderar på att skaffa mig en liten kolonilott, men det visar sig. hur som, så tyckte jag att det var ett trevligt pris. ha det gott!

2008-04-25 @ 01:24:00
URL: http://leopardia.webblogg.se
Postat av: Maria

1. En härlig och inspirerande blogg med mycket fina bilder, bra med mycket varierande inlägg.

2. Fler uppdateringar, fler foton och fler hemma-hos-reportage.

2008-04-25 @ 08:57:36
Postat av: Jenny

1. Positivt, man får insperation. Negativit, vissa ämnen som inte intresserar mig. men säkert många andra.
2. tycker du får med det mesta redan :)

2008-04-27 @ 01:34:09
URL: http://zipzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0