Dagens shopping

image212
Bilder från Cosas

Okej, jag erkänner. Jag ÄLSKAR julen. Jag brukar ägna november till noggrann planering och till första advent ägnar jag hela helgen till att göra julmysigt hemma. Då tar jag fram allt julpynt och fyller hela huset med tomtar, stjärnor, amaryllis och ljus. December ägnar vi åt bak, pyssel och julklappsinköp. Jag längtar redan och när Anneli visar upp alla vackra julsaker på Cosas kan jag inte låta bli att klicka hem några omedelbara favoriter.  Liksom Helena fastnar jag för bokstäverna i zink. Dessutom blir jag blixtförälskad i Annika Nymans "Hjärta på pinne". Dessa finns snart i en brevlåda nära mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit, julen. Den har jag helt och hallet trangt bort fran mitt huvud. Fick fragan om julklappar haromdagen och kunde verkligen inte svara pa nagot. Julen kanns sa langt borta har i Indien.

2007-10-23 @ 18:03:19
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Junitjej

Fint!!

2007-10-23 @ 19:20:30
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jill

Jag gillar också julen. Det är så
mysigt med jul och allt som hör den till. Julmat och godis och mysigt julpynt och julgran. Fast jag är inte så bra på att planera. Hihi, är alltid ute med julklapparna i sista stund och likaså bakandet och matinköp och sånt stressar jag också med i allra sista stund. Men det är rätt charmigt på sitt vis, med julstress ;)

2007-10-23 @ 19:38:05
URL: http://seadra.blogg.se
Postat av: Angelica

Angelica: Ha, ha. Jag förstår att du inte tänker på julen där borta i Indien. Hoppas du har det bra. Jag vill också ut på äventyr... Kram, kram.

Junitjej: Mmm, jag håller med. Fint. Kram, kram.

Jill: Hi, hi. Jag är jätteduktig på att planera men jag håller dem aldrig. De senaste åren har jag varit ute i sista minuten med både mat och julklappar. Det är, som du säger, både charmigt och jobbigt. Tack för din kommentar. Kram, kram.

2007-10-25 @ 21:24:51
URL: http://gladjeamnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0