Recap från inredningsvärlden - Inreda Utreda Webbutik

Den sista inredningshändelsen jag tänkte uppmärksamma från de gångna veckorna är min personliga favorit. Jag har länge följt och hänförts av Daniella Wittes fantastiska arbete via hennes blogg och avundas alla som bor in närheten av Lomma som har möjlighet att besöka hennes gårdsbutik. Men sedan någon vecka tillbaka finns det i varje fall möjlighet för oss andra att besöka och shoppa i hennes nätbutik INREDA UTREDA. Nedan: ett axplock av de fina produkter som återfins i butiken.
Åh, vilken fint stylad bild med rullvagnen och det fina porslinet, ljusslinga från House Doctor och kökshandduk från By Nord.
Några produktbilder. Kollaget har jag lånat av Jannice.
I butiken hittar du bl a Ylva Skarps "Personality" och "Creativity".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0