Välkommen 2012!

Bild via Pinterest

Nytt år, nya insatser. Ett tillfälle för nystart. Så det är väl en ursäkt så god som någon att kicka igång den här bloggen igen. Vad hände liksom? Full med inspiration lagom till december och laddad till tusen för mysiga dagar med julpyssel med barnen och datorn fullladdad med julig inspiration till bloggen. Så... sjukdomarna kom i rad, till mig, till barnen och till mig igen. Dessutom work overload och två veckors ledighet med familjen och så vips har det gått en och en halv månad... Nåväl, som tur är kommer det snart en ny jul och då får jag ta nya tag. Ingen idé att sörja det som varit. Nu blickar vi framåt istället. Välkommen 2012!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Välkommen Bodil! Du har varit saknad här, ser fram emot lite inspiration från dig och ditt härliga skratt ;- )

2012-01-10 @ 08:23:57
Postat av: Anna

Å va roligt Bodil, jag har oxå saknat dig :))) kram anna

2012-01-10 @ 22:42:17
Postat av: Anna

Hej Bodil, å så roligt att du är "tillbaka" jag har oxå saknat dig :)))

Kram Anna

2012-01-10 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0