My deer!

Bild: Lotta Rubom/Många rum

Bloggvärlden är knökfull av talangfulla kvinnor och män. Fantastiskt vilken kreativitet det finns och vilka möjligheter Internet och en blogg öppnar upp när man tänker efter. En av alla dessa talangfulla män och kvinnor är Lotta Rubom med webbutiken Många rum. Jag gillar alla hennes egna produkter i betong och finfina cirkusillustrationen också för all del. Men bäst gillar jag Trofé - som syns på bilden ovan - inte minst för materialet i betong och för budskapet - I'm in love with nature my deer. Den har funnits på önskelistan länge nu. Dags att slå till snart tror jag.

Jag är långt ifrån ensam om att gilla Trofé. Här, här och här hittar du finaste inspirationen tre lika talangfulla kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0