Inspiration: arbetsplatser

Just nu är det framför allt tre rum som omväxlande upptar våra egna inredningsplaner, lilla badrummet, tvättstugan och kontoret. Jag borde kanske lägga till hallen men jag är inte riktigt där mentalt ännu. Nåväl, idag tänkte jag vissa tre superfina arbetsplatser som inspirerar mig massor.

Från Kikki K via The Design Files

Här gillar jag det enkla vita som aldrig blir fel i mina ögon. Ett bord på bockar är en enkel och flexibel lösning som jag vill anamma. Jag gillar också hur man använt vanliga byxgalgar för ett inspirationskollage och arkivmappslösningen på skrivbordet.

Från Nina med bloggen Stilizimo

Här gillar jag allt. Men det är framför allt stolen, olivträdet i korg, arbetslampan och den grafiska mattan jag går igång på .

Från danska Chat-boards inspirationssidor

Det vore en dröm att springa på ett plåtskåp likt det ovan på någon loppis någon gång. Och en Korbo-korg som papperskorg? Varför inte?

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar också Korbo-papperskorgen på sista bilden! Men vad heter zick-zack-lampan? :)

2012-02-02 @ 18:16:19
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/
Postat av: Nina for STYLIZIMO

Så hyggelig at du liker kontoret til min kjære. Fine de andre du viser her også.

Lykke til med oppussingen av ditt eget kontor :)



2012-02-27 @ 14:17:11
URL: http://blog.stylizimo.com
Postat av: Niki at myscandinavianhome

Wonderful work spaces - if I could sit with my laptop in anyone of these I would be a very happy girl! :)

2012-03-13 @ 20:34:19
URL: http://www.myscandinavianhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0