Plantera mera!

...skaldar favoritkedjan Granit just nu och bjuder i vanlig ordning på härlig inspiration och massor av vill-ha-produkter. Några produktbilder hittar man på hemsidan och ännu fler på facebook. Sedan förra säsongen äger jag ett rektangulärt brickbord och som för tillfället flankerar gästsängen. Nu har jag spanat in det låga runda brickbordet. Jag vet bara inte var jag skulle ha det?! Kanske som galet snygga men opraktiska sängbord eller som sideboard bredvid soffan i vårt häng på ovanvåningen. Hmm, tål att tänka på. De fina krukorna passar precis överallt och får gärna omhulda en doftande rosmarin. Och i de där baljorna skulle jag ha smultron, jordgubbar och blåbär som barnen kunde mumsa på under skördetid. Sommarlängtan fick jag nu!

Kommentarer
Postat av: A-C

Zinkkrukorna skulle passa perfekt till kallalökarna, om de kommer att slå ut:). Trist att vi inte har Granit i vår lilla stad.

Ses till kvällen.

2012-04-20 @ 06:39:25
Postat av: anness design

Granit är en favoritbutik även för mig. Jag ska ta mig en titt inom Granitbutiken som finns här i Helsingborg imorgon tänkte jag. Får se om något får följa med hem :)

Kram

/Anne

2012-04-26 @ 22:30:48
URL: http://www.anness.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0