Härliga höstdagar

Min favoritplats för höstpromenader är slottsträdgården runt Tullgarns slott. Jag älskar de höga och gamla lövträden. De praktfulla ekarna, lindarna på rad och alla kastanjeträd som släpper så vackra kastanjer. Färgskiftningarna så här års är magiska och ramar in de vackra omgivningarna på ett häpnadsväckande sätt. Bilderna tog jag för ett par veckor sedan när hela familjen var där. Medan Meja sov i vagnen och skjutsades runt av Tobbe passade Melker och jag på att plocka kastanjer och vackra löv. Kameran var också med och jag lyckades tigga till mig några foton på lilleman. Min finaste Melker!

Kommentarer
Postat av: anness.se

Mysiga och härliga höstbilder. Jag är också en stordiggare av hösten.



Kram Anne

2011-10-21 @ 13:50:30
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Jennie

Skulle du vilja dela med dig av vad du har för kamera, det är verkligen fantastiska bilder!!

2011-10-21 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0