Välkommen Mars!

Första mars och Meja och jag har börjat inskolningen på helt nyrenoverade och supermysiga avdelningen Smörblomman. Det var en riktigt kavat tjej som gick före mig in på avdelningen och direkt hittade en kompis att krama och leksaker att leka med. Pedagogerna verkar jätterara så detta kommer bli en "walk in the park". På vägen till och från dagis fick jag verkligen kämpa med vagnen då det var rejält moddigt på gatorna. Är det våren som knackar på lagom som vi träder in i den första vårmånaden? Det vore väl härligt.

Härligt är också denna matplats som jag hittat hos Göteborgsmäklaren Alvhem. Åh, ljus och grönska är två saker jag inte kan få nog av just nu. Fint, fint!

Minneskortet i kameran är fyllt till bredden med privata bilder som jag skulle vilja visa er, men jag vågar inte ladda över och titta på bilderna med risk för att bli besviken. Jag är inne i en riktig svaka när det gäller fotandet och har inget självförtroende längre när det gäller min egna förmåga och mina egna bilder. Hur jag än exprimenterar med inställningarna så blir det fult och suddigt och bilderna blir kass. Så tråkigt. Jag måste investera i lite ny utrustning och framförallt en fotokurs där jag verkligen får lära mig grunderna. Det får bli till hösten! Jag ska också lämna in kameran för en ordentlig rengöring - thaisanden biter sig fast!
Hoppas ni får en fortsatt fin vecka bästa bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fotokurserna på Fotografiska låter helt underbara och en granne till mig är helt lyrisk över deras nuvarande kurs....kanske ett litet inspirationstips? Gott att se dig idag! kram kajsa

2011-03-02 @ 20:31:17
Postat av: Sara

Jag tycker du tar jättebra bilder! Men lite inspiration kan aldrig skada. Happy friday ( i morgon)

2011-03-03 @ 21:22:22
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

2011-03-05 @ 16:00:04
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det är ju när man experimenterar som man lär sig saker och ting. Det kommer snart att lossna för dig ska du se!

2011-03-06 @ 21:09:20
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0