IKEA PS Vågö

Bild från Livet hemma

Mejas inskolning går som smort. Denna vecka lämnar jag direkt på morgonen och hämtar vid tvåtiden. Hon vinkar glatt när jag går och kramas hårt när Melker och jag hämtar henne. Nu ser jag fram emot att börja jobba på tisdag nästa vecka (jag börjar med mammaledig måndag som är planen fram till semestern). Det ska bli nedrans roligt att få gnugga hjärncellerna lite igen och jobba ihop med mina grymma kollegor. Men innan dess måste jag nog uppdatera min garderob lite för myskläder duger inte att luffsa omkring i på jobbet. Så imorgon får Tobbe vara jourhavande för dagis medan jag tar en tur till Skärholmen och så ska jag minsann smita in en snabbis på IKEA för att se om jag inte kan komma över två vita IKEA PS Vågö. Jag har en känsla av att de kommer att gå åt som smör i solsken. Håll tummarna är ni gulliga!

Kommentarer
Postat av: marita

jag har spetsat in mig på 2 svarta.

kram

2011-03-10 @ 12:45:56
Postat av: Diana

Skönt att inskolningen går bra!

Jag har redan norpat 6 vita Vågö i Kurvan förra veckan. Då fanns det kanske 25 kvar! Hoppas de tar in fler så alla som vill får chans att köpa dem.



2011-03-10 @ 13:09:17
URL: http://dianawestoo.se
Postat av: Mrs. b

Här har du en till som köpt 2 Vågö :-)

2011-03-10 @ 20:34:56
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0