TAJ Wood & Scherer

Kollage av bilder från TAJ Wood & Scherer

Alltså, hur underbara är inte dessa lampor från TAJ Wood & Scherer? Helt fantastiska om du frågar mig. Jag skulle gärna ha både den blå uppe i högra hörnet och ugglelampan i Mejas rum. Men 1600 kr för en taklampa och 1 000 kr för en vägglampa är lite i häftigaste laget när det är högst osäkert hur länge man vill ha dem. Så istället funderar jag på att göra min egen variant men då med modellen längst ner till höger som förlaga. Det kanske får bli sommaren kreativa projekt?! Det gäller att hitta en bra och billig stomme att utgå ifrån. Jag måste komma ihåg att kolla nästa gång jag besöker IKEA och kanske be mamma kolla på Gekås i Ullared när hon ska dit på måndag.

Kommentarer
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Dom har så fina saker! Smått galet men snyggt! :)

2011-07-06 @ 07:31:15
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0