Trevlig helg!

Kikar in en snabbis för att önska världens bästa bloggläsare, d v s du, du och du längst där borta, en trevlig helg. Ikväll blir det soft taco-middag hos bästa grannarna men i övrigt har vi inga speciella planer annat än att vara hemma och njuta i hemmets lugna vrå och komma i ordning efter resan. Jag ska ta med mig Meja ner på byn för att titta in på rean hos Busfröt, Skostället och Klädkammaren och se om vi kan fynda lite vinterkläder till barnens garderober som är i skriande behov av lite varmare och lite längre kläder. Själv måste jag försöka hitta några vinterskor. Bruna puma sneakers i all ära men vinterfodrade är dom inte. Håll tummarna att jag hittar något. Hoppas du får en lång och härlig helg med såväl vila som roliga aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Trevlig & skön helg!

2011-01-14 @ 18:35:19
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Frida

Trevlig helg till dig med! Sen vill jag bara passa på att tacka för alla roliga och intressanta inlägg från er resa. Det har varit roligt att följa. Tack för att du har delat med dig. :-)

2011-01-14 @ 23:04:48
Postat av: Christine

Vilken härlig blogg detta verkar vara, mina första tanke efter endast en snabbtid. Ska kika mer sen.



Trevlig helg på er. :)

2011-01-28 @ 04:40:56
URL: http://holmchristine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0