Pust!

Det har verkligen varit en omställning att börja jobba igen. Det är inte klokt vad man automatiskt går ner i tempo när man är hemma. Men det är härligt att vara igång igen. Och livet leker just nu. Tobbe är hemma och tar hand om barnen och sköter hushållet exemplariskt. På jobbet får jag umgås med mina grymma kollegor och jobba i superroliga uppdrag. Efter arbetsdagens slut kommer jag hem till dukat middagsbord och två underbara ungar som överöser mig med pussar och kramar. Och det bästa av allt är att om en månad åker vi till Thailand för en tre månader lång vistelse. Det känns verkligen lyxigt att få så mycket tid för varandra hela familjen. Men först ska vi njuta av en helg helt fri från några måsten. Det var flera månader sedan sist.

Kommentarer
Postat av: carolina

Hej

Roligt att du börjat blogga igen. Skulle vara intressant att veta vad du jobbar med. Verkar på dig som det är riktigt roligt! Jag är f-ledig med vårt fjärde barn och ska vara hemma tills minst efter nästa sommar, längtar inte alls tillbaka till jobbet. Resan till Thailand låter inte helt fel... Ha det bra. Kram

2010-09-20 @ 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0