Happy Friday

Fredag igen. Helt galet vad fort veckorna går. Det är verkligen måndag och fredag hela tiden. Sitter just nu på bussen hem från Liljeholmen. Jag brukar ta en tidigare buss hem på fredagar för att slippa de värsta köerna men idag är det tjockt redan när vi når E4:an. Suck. I eftermiddag blir det till att börja med lite mys med barnen då Tobbe måste iväg på ett möte. Sedan ska jag laga en god middag. Jag är sugen på en fin köttbit, balsamicosås och ett glas rött och så lite färsk krabba till förrätt. Sedan måste jag baka något gott till födelsedagsfikat på söndag. Hm, får se vad jag hittar på. Apropå födelsedagsfikat så är jag dödligt nyfiken på vad Tobbe har för planer inför födelsedagen. Igår kväll när barnen somnat strax efter 8-tiden sa han "Jag åker iväg en stund, jag är tillbaka om två och en halv timma." Ehh??? Jag håller på och spricker av nyfikenhet. Barnsligt, jag vet. Men jag ÄLSKAR att få presenter! Happy Friday bästa bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis på din årsdag och hoppas helgen har varit fin! Måste även passa på och säga att jag tycker det är så kul att du är tillbaka och bloggar igen! :-)

2010-09-25 @ 18:34:16
Postat av: Lisa

Hello, jag undrar vad teckensnittet heter som du skrivit friday med, har letat efter det jättelänge!



Take Care!

2010-10-03 @ 21:34:37
Postat av: Bodil

Hej Lisa! Du lämnade ingen e-postadress så jag får hoppas du kommer tillbaka hit för att läsa mitt svar. Tyvärr är det inget teckensnitt utan ett "ord" av Ali Edwards som jag köpt i en amerikansk butik för digital scrapbooking - Designer Digitals. Maila mig om du vill ha mer information: mina.gladjeamnen[@]gmail.com.

2010-10-04 @ 10:30:53
URL: http://gladjeamnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0