Morfar, jag kan gå!

Morfar, idag kände jag för att börja gå. Det är ju trots allt min elvamånadersdag och allt. Jag har funderat på det ett tag men jag har velat hålla mamma och pappa lite på halster. Men så blev jag lite imponerad av Sigge som jag träffade i går kväll och som bara är 10 dagar äldre än mig men som har gått sedan han var nio och en halv månad så då bestämde jag mig att nu skulle de allt få se. Mamma filmade några av mina första steg men den lilla (skit)kameran fungerade inte som vanligt. Min hy var turkos när vi kollade på filmen i datorn på eftermiddagen. Men mamma har lovat att filma mig i morgon igen och lägga upp en film på bloggen så att du och mormor också får se. Jag är jätteduktig. Jag har säkert gått 100 steg idag. I varje fall 70. Blöta pussar från mig!

Kommentarer
Postat av: jenny

stora söta tjejen.Här gås det också för fullt nu.

Kram

2010-10-31 @ 15:31:24
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Morfar

Härliga bilder på Lantas gosigaste tjej.

Pussa lite på Meja.Morfar o Mormor

2010-10-31 @ 17:24:28
Postat av: Fia

Men ååå sötaste lill gos :) stöka på ordentligt nu & låt inte mamma och pappa vila en sekund....

so sorry we missed your first steps :(

2010-11-02 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0