TukTuk

Igår fick vi vår tuktuk som vi hyrt för de återstående tre månaderna. Enligt utsago från min privatchaufför (jag har inte provkört den ännu) så är den "skitäcklig" att köra och enligt egen erfarenhet tar den sig inte ens uppför backar av mindre rang (Koh Lanta är rätt kuperat) men för lite utflykter i närområdet, som transportmedel in till Saladan och Lanta Market fungerar den utmärkt. Och barnen älskar den. Inte minst Meja som ler och sjunger glatt när hon är vaken under delar av färden och sover som en stock under andra, hela tiden i sin lila nyckelpigehjälm.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilket ekipage...:) hela jag ler när jag tänker på er komma "fräsande" i den....

puss & kram

2010-11-10 @ 08:46:49
Postat av: henric

Vilken underbar farkost! läste att pappa tjorben dragit upp den på bakhjulet/en?! så nu vill man ju inget hellre se en ett videoclip på cirkusnumret;)

Vi tänkte försöka oss på lite videoskype till helgen, ha det bra så länge! kram

2010-11-10 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0