Linnarp...

... har flyttat hem till oss. Jag tror det var bilden från Sköna hem som fick mig att få upp ögonen för detta skåp (från det stora varuhuset förstås). Tyvärr är inte jag ägare till det fina retroporslinet som nedanstående skåp är fyllt med men det kommer inte bli några problem att fylla upp vårt eget. Måste bara fixa lite snygg småförvaring först till ljus, värmeljus, servetter och dyligt och så något snyggt vinställ som passar i skåpet.
Men först blir det till att byta ut de knoppar som de tidigare ägarna hade monterat dit. Ikväll har jag googlat runt lite efter snygga knoppar och jag kan tänka mig några av nedanstående. Men älsklingen säger annat varpå han har fått i uppgift att leta fram några knoppar i hans stil. Det kommer han med största sannolikhet inte att göra varpå jag kommer att få välja vilka jag vill till slut i varje fall. Men det är viktigt att han själv får komma till den insikten i sin egen takt :-). Men i väntan på det kör vi en omröstning: Vilken knopp tycker du bäst om? Eller har du sett någon annan knopp som du vill tipsa mig om?

Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Så kul - vi har också en Linnarp sedan ett tag tillbaka! :-)

Jag är mycket nöjd över vårt skåp (både det estestiska och det praktiska).



Knoppar... vilket svårt val. Vi har originalknopparna på, fast vi lyckades skruva den ena för hårt så den sprack (och är nu limmad). Tyckte många ovan var fina, beror lite på vilken "stil" du vill ha.

2010-05-17 @ 07:12:50
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Jenx

3, 4 & 6 var finast men det beror det på rummets karaktär vilken som passar bäst.

2010-05-17 @ 20:18:54
Postat av: Kajsa Kromnér

hej



tja, du känner mig ;-) Älskar fjärilsknoppen. Finfint mot d svarta. Men beror kanske lite på vart ni ska ha det. Nej. Fjärilsknapp blir bra. kram kajsa

2010-05-18 @ 20:17:45
Postat av: Sara

Nr 4. Utan tvekan. Hämtar mobilen på torsdag, det är lite tyst utan den ;D

2010-05-18 @ 22:39:50
Postat av: A

god kväll! (;

2010-05-18 @ 23:05:06
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hej! :)

Allt bra? :)

2010-05-18 @ 23:10:24
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0