Den officiella bröllopsserien

Jag tycker den är söt, den officiella bröllopsservisen från Rörstrand. Serien består av åtta delar i kungligt serafimerblått och äkta guld, dekorerade med Den Officiella Bröllopsseriens grafik. Jag är speciellt förtjust i  koppen och skålen som återfinns ovan. Men något inköp av det fina porslinet lär det inte bli för min del, men om du har för avsikt att göra ett inköp kan jag tipsa om att du har möjlighet att förköpa med leverans under vecka 18 hos dukatbord. Samtidigt gör du då en god gärning eftersom delar av intäkten går till Kronprinsessparets Bröllopsstiftelse vars syfte är att motverka utanförskap och främja god hälsa bland barn och ungdomar i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0