Dagens inspiration: Housedoctor

Danskarna kan sin sak. Och Housedoctor har varit särskilt lyckosamma  att fånga några av årets trender tycker jag. Här nedan syns både industri- och ateljétrenden. Personligt och vackert och inte minst härligt med tanke på alla fina färger som man törstar efter så här års.

Trärena möbler och detaljer kommer stort i år. Här är har obehandlade brädor bildat en bordsskiva. Lika men olikfärgade pallar bidar till en personlig matplats.

Öppna hyllor blir gärna lite för plöttrigt och svårstädat för min smak men det är ju onekligen fint stylat. Jag älskar kuberna på väggen som fått bakstycken i olika färger och mönster. En fin idé för såväl arbetsrummet som Mejas rum. Industrilampan is-to-die-for.

Inga ord behövs. Vackert.

Samma här. Nu blev jag törstig...

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Underbart härlig bild med all färgglad lemonad!

2010-02-09 @ 13:49:30
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0