Till moster Babban

Tobbes moster Babban (egentligen Barbro) har efterfrågat fler bilder från våra föräldrars resort och eftersom jag gör allt som jag kan för att tillgodose mina läsares önskningar så kommer här några fler bilder. Är det någon annan som har några önskemål eller vill fråga om något? Shut!
Här är mina föräldrars bungalow. Gun och Olle bor i en likadan bortsett från att de har två enkelsängar istället för en dubbelsäng. 
Det har regnat idag på eftermiddagen. Vi fikade en stund hos mamma och pappa och väntade ut regnet (förgäves skulle det visa sig sen).
Och så några interiöra bilder från bungalown.

Kommentarer
Postat av: Tobias Karlsson

Halloj! Hoppas ni har det bra. Som ni förstått så blir det ingen Thailandsresa för oss den här vintern. Detta beroende på en kombination av Saras jobbsituation och vårat köp av Gotlandsstugan. Kanske blir en kortis till Kanarieholmarna istället. 30 mars är Gadden på Culturum, Sara och jag ska gå. Ska vi köpa biljetter åt er? Vi kanske kan åstadkomma en bit mat oxå..... Kram Tobias

2010-12-06 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0