Yes!

Jag älskar att blogga (även om tiden och lusten inte alltid finns där). Av flera anledningar. Den kanske största behållningen är alla tips man får. Bara för några dagar sedan lyfte jag ju fram Rice fina förvaringskorgar men konstaterade att priset var lite i häftigaste laget. Dagen efter läste jag hos Mia som har bloggen Mitt vita hus att hon fyndat samma korgar på Nordik till ett nedsatt pris. Eftersom jag inte hade någon lust att ägna min "sista" dag av föräldraledigheten (japp, imorgon börjar jag jobba igen) till att jaga iväg till Norrköping mailade jag min goa lillebror som jobbar i Norrköping och frågade om han ville hjälpa mig och det gjorde han gärna så nu har han varit och köpt två cerisa korgar till Mejas rum och en lila korg till mina sjalar - mina favoritfärger just nu. Tack Mia! Tack älskade Daniel!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh gulle du:) här i grannstaden gick de som smör i solen med:) så kul att du hann fynda till tösen:) kram

på dig:)

2010-08-31 @ 22:40:03
URL: http://Mittvitahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0