Premiär med lära-gå-vagnen

Meja blev 9 månader igår. Under de senaste sex veckorna har det hänt massor. Meja har gått från liggande magställning, till att kunna sätta sig upp själv, till att börja krypa, till att resa sig upp och nu även gå utmed möbler. Lära-gå-stolen som vi lånat av Alfons har hon redan ledsnat på. Här behövdes nya utmaningar.

 

Som vi skrattade igår när vi tog fram Melkers lära-gå-vagn till vår lilla bulldozer. Jag trodde jag skulle kissa på mig och även att Melker skulle göra det. Hon såg så rolig ut! Här är ett kort videoklipp. Försök att bortse från att jag låter som en hyena!

 

 

Lära-gå-vagn from Bodil on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart :) hon är så charmig stora kramar

2010-09-01 @ 09:20:24
Postat av: Sara & Alfons

Vad stor du blivit. Och duktig på att att dig fram. Snart får de se upp där hemma, det går fortare och fortare.



Kram från oss

2010-09-01 @ 15:31:48
Postat av: isa

Sötnos ser så kul ut när dom går så tidigt :)

Ja nu kommer det gå fort, snart är allt rivet i ögonhöjd.. Jag kommer i håg det som igår när min Ella lärde sig att gå. Hon var 8månader och femdagar när hon tog sina första steg utan nåt. Bbc tanten skrattade åt oss när ella kom ingående själv på längd kontrollen. Min tjej har aldrig varit liten känns det som :/ Kram

2010-09-01 @ 19:01:16
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Underbart! :-)

Jag tog en film på dottern i somras när hon började jazza loss till Michael Jackson - samma där, jag kunde inte hålla mig från att skratta vilket blir rätt tydligt när filmen börjar skaka mitt i :-)

2010-09-01 @ 20:21:31
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: A-C

Du underbara unge - hur gulligt som helst, det lär helt enkelt bli jagande på stranden framöver.



Kram

2010-09-01 @ 22:30:05
Postat av: anna

Guud så söt, redo att upptäcka världen!!

2010-09-01 @ 22:45:35
Postat av: Frida

Vilken söt liten tjej du har! Bara för go´ när hon skulle "förbi" väggen. :-) Kul att bloggen har kommit tillbaka, du har varit saknad. Ha en trevlig helg i Riga!

2010-09-03 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0