IKEA-katalogen 2011

I år fick jag faktiskt IKEA-katalogen hem i brevlådan till skillnad från förra året. Kanske har välbeställda Trosabor börjat handla mer i det blåa varuhuset? Kul var det i varje fall. Och efter att ha bläddrat i den nya lilla bibeln ett otaligt antal gånger måste jag säga att den är bättre än på länge. Jag hittar många fina produktnyheter jag skulle kunna tänka mig. Jag hittar även några idéer som jag skulle kunna tänka mig att genomföra här hemma. Mina favoriter tänkte jag lyfta fram i de närmsta inläggen. Men först en god natts sömn (jag tror för övrigt resten av familjen håller på att insjukna vid sidan om Meja som har varit snuvig och lite febrig sedan i fredags). God natt världens bästa bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Snusans inredningsblogg

Åh jag har inte ens haft tid att bläddra i den. Ska bli intressant att se dina favoriter.

Hoppas ni får vara friska nu!

2010-08-29 @ 22:47:58
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: isa

Grattis får man vell säga ;)

Jag har inte fått min katalog än. Kanske skippar dom att ge oss som bor så nära varuhuset en?? Vill oxå ha en katalog :) Ska bli kul att se vad du föll för..

Hoppas inte att resten av familjen blir sjuka oxå nu. Det låter inte kul. Kram

2010-08-30 @ 14:30:37
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Anna

Man tackar för att vara Världens bästa blogg läsare :)

Ska oxå "läsa" Ikea katalogen o bli inspirerad!!

Hoppas ni mår bättre idag!Kram Anna

2010-08-30 @ 15:39:04
Postat av: A-C

Den är redan välbläddrad, nu måste det bli ett besök i varuhuset också inom kort.

Vi hälsar och tackar för förkylningen, både jag och maken är "krassliga" efter helgen's kramstund med Meja. Kram A-C

2010-08-30 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0