Boa-fasen

Där är vi nu - både Tobbe och jag. Helt plötsligt har det blivit viktigt att ta tag i alla surdegar och dåliga samveten på hemmafronten. I helgen ägnade jag mig åt följande lista och lyckades strycka - i varje fall - en del av punkterna:

  • Städa, rensa och röja på kontoret
  • Byta lampa i Blocklampan
  • Ta undan pelargonerna
  • Köpa nya krukväxter
  • Rensa, sortera, kasta och sortera kläderna i klädkammaren
  • Ta bilder på de båda skötväskorna för kommande annons på Blocket
    Fixa täcke till spjälsängen - tack Lisa!
  • Uppdatera och köra virusprogram på den bärbara hårddisken och den stationära datorn
  • Kolla tangentbordet till den stationära datorn = Trasigt!
  • Snällt be Jocke om hjälp och råd angående 1) det trådlösa nätverket på Melkers dator, 2) installera om Windows på min gamla bärbara dator, samt 3) om det är värt att formatera om den stationära datorn och köpa ett nytt tangentbord eller om vi ska satsa på att köpa en helt ny dator.
  • Beställa bilder till ramarna i gästrummet
  • Beställa nya lakan till spjälsängen: jag funderar på detta supersöta bäddsät från danska Sebra som du bl a kan köpa via ABC-leksaker med ränder, elefanter och virkade små blommor. Det fungerar till både killar och tjejer tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jättefint bäddset!



Det är skönt att bli av med surdegar. Det blir mer energi till annat roligt då :)



KRAMAR!

2009-10-28 @ 10:57:36
Postat av: HUSnrNIO

Jag tycker minsann att du fått en hel massa gjort! Påslakansetet var urfint.

2009-10-28 @ 19:17:17
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: kajsa

Skönt att få gjort så mkt bra saker gjort! Listor är bra för själen :-)

Du finner täcket och amningskudde i samma serie från Sebra (inkl. det med blåa elefanter) på Busfröt :-) Deras julnyheter är superfina....ljuvliga kuddar!

kram!

2009-10-28 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0