Busfröt - nu som nätbutik


Skärmdump från Busfröt.se

Om jag blir alltför sugen på stringhyllan kan jag alltid cykla ett par kilometer hem till Kajsa och Joakim och njuta av deras fina hylla. Tanken på det fick mig att komma på en superbra grej. Kajsa är ju en nyvunnen vän som har en helt ljuvlig barnbutik i vår lilla stad - Busfröt - några kanske minns det här inlägget. Sedan några månader finns också en webbutik. Butiken är fylld med härliga barnkläder, leksaker och nyttosaker till våra små älsklingar. Alla produkter håller hög kvalitet och är snälla mot miljön. Dessutom är Kajsa en person som verkligen har funnit sin rätta plats - supertrevlig, serviceminded, kunnig och engagerad. Kajsa och Busfröt får mina varmaste rekommendationer. Testa du också - jag lovar - du kommer inte bli besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0