Hemma och packar om

Igår kom vi hem från Gotland efter att ha förlängt vistelsen några dagar. Vi har haft underbart väder i stort sätt hela tiden. Inte jättevarmt men helt okej, mellan 23 och 25 grader. Kvällarna har också varit sköna mellan 18-20 grader. Som vanligt när vi kommer från Gotland är vi helt förälskade och Tobbe har scannat Internet i timmar i jakt på sommarhus eller tomt på den underbara ön.

Dagen har vi ägnat åt tvätt och ompackning och så har vi hunnit med några timmar i solsängarna. Imorgon drar vi vidare på miniminisemester till Västkusten över helgen för att göra Skara sommarland på måndag och tisdag. Hoppas du har det lika härligt som vi. Många soliga sommarkramar!

Kommentarer
Postat av: Diana

Gotlandssemestern låter härlig! Hoppas ni hade lika fint och bra på västkusten!



Riktigt, riktigt fint har ni fått det i trädgården med plattor, grus, pergola och allt! Belysningen är SUPER!



Hoppas ni får en lugn start på jobbet sen :)



Kram/Diana

2009-08-06 @ 22:16:12
Postat av: Sara

Hej Bodil!



Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig, jag har aldrig läst din blogg så det var kul att du ledde mig hit. Både jag och min man är från Katrineholm men flyttade därifrån 2001, då hamnade vi på Gotland där vi bodde i nästan sju år. Numera är hemmet i Kalmar, en mysig liten kuststad precis som din :-). På semestern har vi hunnit med att göra både Sörmland och Gotland och faktiskt så tillbringade vi en lunch och eftermiddag i fina Trosa.

Vi hörs!

2009-08-08 @ 11:27:12
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0