Nu åker julen ut!

Mina killar har varit i Sälen och åkt skidor i veckan. Vi fick frågan innan jul om vi ville följa med Sara, Tobias, Alfons och Elvira. Jag hade förstås också gärna följt med men jag hade ett föredrag på Transportforum i fredags så jag fick vackert stanna hemma och åka på konferens till Linköping istället. Nåväl, idag kommer de äntligen hem. Jag håller på att längta ihjäl mig så för att inte tiden ska gå så långsamt har jag pysslat och fixat lite här hemma idag. Några saker återstår på listan men de får vänta tills imorgon eller någon annan dag.

Tvätta två maskiner

Vattna alla blommor

Bädda rent i sängarna

Plocka undan alla julsaker

Fota julklapparna för bloggen

Handla

Sy i några knappar och göra några lagningar

Börja vårpynta

Sy fyra nya kuddar

Sy färdig Melkers överkast

Baka kladdkaka



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, vad roligt. Sitter å söker recept på kardemumma biscotti. Å får upp denna sida. Blädrar å blädrar, så plötsligt börjar personerna på bilderna kännas bekanta... Kul att se er! Världen är liten

Många kramar från Linda (gamla dagisfröken)

2009-03-18 @ 19:14:47
Postat av: Linda

hihi, vad roligt. Sitter å söker recept på kardemumma biscotti. Å får upp denna sida. Blädrar å blädrar, så plötsligt börjar personerna på bilderna kännas bekanta... Kul att se er! Världen är liten

Många kramar från Linda (gamla dagisfröken

2009-03-18 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0