Buddha

Produktbilder från Broste

För ett par år sedan läste jag en bok om Feng Shui att man gärna skulle placera ett Buddha-huvud i sovrummet. Jag har alltid tilltalats av Buddha-huvuden och sedan jag läste dessa rader har jag varit på jakt efter en vacker avbild till vårt sovrum. Och varianter har det inte funnits brist på. Huvuden har dykt upp både här och där i varierande material och prisklass men ännu har inget huvud frått flytta hem. De som jag fastnat för hittills har varit för dyra eller så har jag inte haft möjlighet att släpa hem dem när jag stött på dem. Så jakten går vidare.

I dessa tider av katalogsläpp bläddrade jag igår förstrött igenom Brostes nya inspirationsbilder och fastnade för ovanstående bilder på bl a en Buddha. Priset och återförsäljare har jag ännu så länge ingen anning om men det tål absolut att kolla upp. Mer vackert från våra grannar på andra sidan sundet.

Kommentarer
Postat av: janne & Lena

Hej



Budda i all ära vi har biljetter till formex som vi lovade i höstas. Hör av dig om det är av intresse.

kram Janne & Lena

2009-01-15 @ 21:57:59
Postat av: Malin

TAck för din kommentar i min blogg Bodil. Hoppas allt ä bra med dig och familjen. Jag berättar var jag ska till sommaren om en vecka:)

Kul att du följer med mig på min resa.

Många kramar Kusinen i Egypten

2009-01-16 @ 13:45:13
URL: http://midsommarblomster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0