Beställning/Önskelista

På söndag åker mina svärföräldrar, föräldrar och goda vänner till dem på semester till Thailand. Om det inte vore för att vi själva ska ut och resa inom kort så skulle jag vara grymt avundsjuk. Istället hoppas jag att de kommer få en underbar resa med värme, sol, bad, goda drinkar och god mat. Och så önskar jag att pappas födelsedag blir toppen. Pappa fyller nämligen 60 år på alla hjärtans dag och flyr fältet. Men så har jag också en annan önskning riktad till kvinnorna i sällskapet - som jag vet gillar att shoppa - om att få lägga in följande beställning:

  • Jag önskar mig enfärgad kuddfodral i thaisiden i klara och glada färger. Blått, rött, grönt, orange, cerise och gult... och så två ljusblå. Tips! Om det inte finns färdigsydda fodral kanske man kan köpa  tyg.
  • Jag skulle också vilja ha en ljusblå sidenlykta likt den på bilden (den skulle bli fin i sovrummet tillsammans med de ljusblå kuddarna)
  • Till hallen har jag länge drömt om en liten korg med ca fem par vackra tofflor som jag kan erbjuda mina väninnor under vinterhalvåret när det är kallt på golvet. Jag skulle gärna se att de har mjuk sula, har olika, men matchande färger och är i lite varierande storlek.
  • Till Melker önskar jag mig fina pikétröjor (t ex Lacoste-kopior). Gärna i rött och rosa. Detta efter tips från Fredrik och Anna-Carin som gjorde fina fynd till sina killar under sin resa.  Stl. 128 eller 7-8 år.

Till mamma: Pruta järnet - minst halva priset. Säg till om du vill att jag sätter in pengar i förskott och slutligen: Lycka till i jakten och tack på förhand.
Till pappa: Var god printa ut detta inlägg i 14 exemplar. Ge ett exemplar till mamma och ett till Gun och behåll de övriga i fall de skulle tappa bort det första exemplaren.


Kommentarer
Postat av: Jennyk

toppen! nu vet jag va jag ska handla i Thailand.



kram

2009-02-05 @ 12:45:00
URL: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0