Sjukstuga

Jodå, de gamla bacillerna biter sig fast och nya har flyttat in. I söndagskväll insjuknade Melker och vi var hemma i måndags. I tisdags fick han gå till skolan igen och jag for i väg till jobbet bara för att vi tvåtiden konstatera att jag ingenting fick gjort och att jag bara blev sämre och sämre. Igår sov jag hela dagen, idag sov jag fram till lunch och har under eftermiddagen näppeligen underhållit jobbmailen. Vid fyratiden ringde jag till fritids och bad dem be Melker att ta på sig och möta mig halvvägs. Promenaden på femhundrameter var precis vad jag orkade med. Jag blir så trött. Nu vill jag  bara åka till Florida för lite miljöombyte. Mina förhoppningar om att vi kommer vara friska under resan har grusats rejält. Nej, nu får det vara nog med sura inlägg. Bloggen heter ju trots allt "Mina glädjeämnen" och inte "Klagomuren". Inga fler inlägg om sjukdomar och elände alltså.

Drömmattan Crux av Pia Wallén för Asplund utgör en passande bild till dagens inlägg.  

Kommentarer
Postat av: Anna

vad tråkigt att ni är sjuka .. men du ska se att ni är friska och krya snart lagom tills ni åker på er semester.

kram på er

2009-02-20 @ 18:53:20
URL: http://moavp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0