Mitt evighetsprojekt är klart!

Det var tre månader sedan jag köpte tyget och häromdagen sydde jag de sista stygnen på Melkers överkast i mörkblå denim (från Stoff & Stil). MIn syslöjdsfröken hade nog gråtit om hon sett hur processen gått till men slutresultatet blev inte så tokigt . När jag ändå höll på fick det bli två prydnadskuddar med stjärnor också (med tyg från Ohlssons tyger). Jag har faktiskt sytt en tredje kudde också men den får ni förhoppningsvis se imorgon.  Jag saknar nämligen en innerkudde som ligger i paketet från H&M Home som just nu finns på Konsum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnyggt!



Kramisar

Torbjörn

2009-02-27 @ 01:22:20
Postat av: Linda

Jättefint blev det, gillar speciellt dina fina målningar på väggen.

Önskar jag kunde få till det så fint i våra killars rum, känns om hur man än beter sig så ser det så rotigt ut:(

Trevlig helg

2009-02-27 @ 11:47:14
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: Alma

Vilka fina kuddar var har du köpt barnsängen smart med lådor.

2010-09-01 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0