Önskelista 2008

På lördag firar jag min 35-årsdag med nära och kära. På uppmaning kommer här årets önskelista. Min önskalista tenderar alltid att spegla den sinnesstämning jag befinner mig i för tillfället. Förra året skulle jag börja nytt jobb och således önska jag mig en ny garderob (och så en hel del inredningsprylar förstås). Just nu är jag inne i en kreativ period, en organiserande period och lite av en självförverkligande period. Således går årets önskelista i dessa tecken. Jag önskar mig dessa saker (eller bidrag till desamma):

Kamerautrustning:
Blixt: Canon Speedlite 430EX II

Macroobjektiv: Tamron 90mm/2,8

Vidvinkelobjektiv: Tokina 12-24mm/4

Kamerastativ: Velbon DF 60

Kreativitet:

Ritplatta till datorn: Wacom Bamboo A6

Skärmaskin till papper

Organisering:
Märkmaskin: Dymo LetraTag LT-100H.


Böcker:

Grafisk kokbok 3.0

Allt i en bok Photoshop CS3

Allt i en bok Illustrator CS3

PS! Om du skulle få för dig att komma och fira dagen tillsammans med mig är du varmt välkommen från klockan tre på lördag. Hör gärna av dig och berätta att du är på g.


Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Sicken önskelista! Skulle gärna haft stora delar på min önskelista, men får glatt vänta till februari...

Grattis i förskott!

2008-09-24 @ 21:56:38
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken härlig önskelista!

Kram Sandra

2008-09-25 @ 12:53:14
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0