Joy

Nu fylls sakta men säkert butikerna med alla julsaker. Under dagens snabbvisit in på Åhléns City hann jag kasta några trånande blickar mot diverse ting i Design House Stockholms utställning. Inte minst fastnade min blick på Josefin Hagbergs fina ljusstake Joy som ju redan känns som en klassiker. Vill du köpa dig ett eget exemplar kan du klicka hem en hos DesignOnline. Frågan är om inte Joy ska få ersätta Elflugan som stått på min önskelista i minst sju-åtta år vid det här laget... Hmm det tål att fundera vidare på.


Kommentarer
Postat av: Diana

Så läcker! En modern designklassiker :)



Så fint ni ordnat det hos svärföräldrarna Känns enormt varmt och välkomnande!

2008-10-28 @ 12:59:30
URL: http://www.dianajonsson.blogspot.com
Postat av: Nilla

Snygg! Jag har just skrivit om denna i min blogg. Jag vill helst ha båda om jag får önska ;-) Ha det så bra.

2008-11-03 @ 17:37:57
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0