Hemma hos svärföräldrarna - Vardagsrum

Efter Willes kalas i Nyköping åkte vi vidare till svärföräldrarna i Katrineholm där vi tillbringade natten och hela dagen idag. Några av er kanske minns att vi tillbringade några helger där i våras åt att renovera golv, väggar och tak. Nu har turen kommit till köket där de byter luckor, vitvaror, bänkskivor och kakel. Luckorna är på plats men de ville ha smakråd när det gällde valet av handtag. Jag tror vi kom överens till slut och i veckan blir det en fjärde tur till IKEA på kort tid för svärföräldrarna. Min svärfar Olle var måttligt road. Hi, hi.

Jag har ju sedan tidigare lovat er lite bilder men det har inte blivit av att jag tagit några kort tidigare. Men så idag sköt jag i varje fall av en serie i vardagsrummet.
Fönsterbelysningen ska bytas ut och en ny platt-TV ska inhandlas, liksom en ny taklampa (om jag får som jag vill), men i övrigt är rummet klart. Rummet går i mossgrönt, beige och brunt och känns varmt om ombonat. Jag tycker de, med god hjälp av oss ;-) har fått det riktigt fint. Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: marita

Jag gillar soffan! Fäen är ursnygg. Kram

2008-10-27 @ 23:16:13
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag håller med att det blev fint. Grönt är verkligen en underbar färg! Kram Sandra

2008-10-30 @ 14:41:35
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0